Hoşgeldiniz / Welcome

Dünyama attığınız bu adımın size yanlız olmadığınızı hissettirmesi ümidiyle...
With the hope that the step you have taken into my world will make you feel you are not alone...

8 Aralık 2011 Perşembe

Rüyalar / Dreams

Gerçekle bağlantısı nedir rüyaların? Nasıl bir iletişim kanalı vardır insan beynindeki gündüz ve gece arasında? Nasıl olurda taa uzaklarda birileri hisseder uyanık bazen de uyurken birilerini veya birşeyleri? Bazılarının dediği gibi bir tür kozmik enerji mi bu yoksa tesadüflerden mi ibaret hepsi? Bilmiyorum ama etkileniyorum!

CANımı rüyalarımda gördüm hep birşeyleri yapsın diye beklerden gündüzlerde, gecelerde onu yaparken bulurdum, hala da oluyor bu zaman zaman... Hastanedeyken eve geldiğimizi, daha başını zar zor tutarken desteksiz oturduğunu, emeklerken yürüdüğünü hep rüyalar haber verdi bana. Konuştuğunu da gördüm ya rüyamda sadece ne zaman olacak onu bilmiyorum, ama biliyorum olacak, bekliyorum. Ama tabi durduğum yerde değil çabalayarak, çalışarak, hep yaptığımız gibi emek vererek...

12 yaşındaki yeğenim  CANımı rüyasında görmüş. Konuşuyormuş oğlum, neler diyorsa artık, yeğenim de şaşırmış ve ne zaman oldu bu diye söylenmiş kendi kendine. Dakikalarca hakim olamadım gözyaşlarıma kardeşim anlattığında, niyeyse. Benden başka birileri de gerçeklikle tanıştı diye mi, yanlız değilim diye mi, olsun diye mi, niye? Kitaplar, uzmanlar, doktorlar, eğitim, terapi elimizden geldiğince çabalıyoruz.

Başardıklarını düşün diyor babası, bunu da başaracak. Biliyorum diyorum, umuyorum ama yorgun hissediyorum. Daha ne kadar gücüm kaldı bilmiyorum derken CANım gözümdeki yaşlara bakıp "anne" diyor ya "anne üzülme" diyeceği günler de gelecek çok yakında... Hatta birgün "anne bugün çok güzelsin, ne kadar mutlu görünüyorsun" da diyecek, o iyi oldukça ben dünyanın en mutlu insanı oluyorum çünkü :)


How are dreams linked with reality? What kind of a communication channel exists between the day and night of human brain? How come one who is far away feels someone or something during the day or night? Is this some kind of a cosmic energy like some say or are all only made up of coincidences? I do not know, but I am moved!

I used to see my CAN in my dreams at night doing things that I was desperately hoping for during the days, it still happens at times... Dreams have fore-tolled me that we were home while we were still in the hospital, that he was sitting without support while he was barely holding his head, that he was walking while he was only crawling. I have seen him talking in full sentences in my dreams, although that has not happened yet I know it will, I just do not know when, I am waiting. Of course not just sitting and waiting, but trying and working like we always do.

My 12 year old niece have seen CAN in his dream. My love was talking, whatever he was saying, my niece was startled and was wondering when this all happened and CAN started talking like this. I could not get hold of my tears for minutes when my sister told me the story, I do not know why. Was it because someone other than myself had met with reality, or because I was not alone, or because I wanted it to happen so much, why? Books, experts, doctors, education, therapy what ever we can do, we are trying as much as possible.

Think of all the things he has succeeded in says his father, he will manage this as well. I say, I know, I hope so, but I feel tired. While I am saying, I do not know how much more strength I have got, my CAN looks me in the eye and says "mommy" and the days he will say "mommy do not be sad" should be close. Even one day he will say, "mommy today you are so beautiful and look so happy", because as he improves I become the happiest person ever :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.