Hoşgeldiniz / Welcome

Dünyama attığınız bu adımın size yanlız olmadığınızı hissettirmesi ümidiyle...
With the hope that the step you have taken into my world will make you feel you are not alone...

17 Mayıs 2012 Perşembe

Özel Olmak / To Be Special

Özel olmak güzel birşey zannederdim ben küçükken,
Özel olmak aranır istenir olmaktı bir anlamda,
Özeldin ya herkes ilgilenecekti seninle,
Çocuk aklı işte...

Büyüdükçe anladım sıradanlığın değerini,
Normallerin içinde yer olmak için farklı olmamak gerektiğini,
Eşime sordum, "biz ne zaman normal olacağız?" diye,
"Hiç olmadık ki, herhalde bundan sonra da olmayız" dedi.

Hani derler ya zorluklar kaldırabilecek olanların başına gelirmiş,
Ben de diyorum ki "onlar bildiklerimiz, diğer garibanlar göçmüş gitmiş",
Orhan Veli'nin yıllar önce sevgiliyi düşünerek öğrendiğim şiiri geliyor aklıma,
Bugün oğlum CAN var ruhumda ve ulaşmak istediğim yer bambaşka...

ANLATAMIYORUM

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz
Göz yaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim
Şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerin kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.


I thought it was nice to be special when I was little,
Being special meant to be the one looked for with admiration in a way,
You were special so everyone would be interested in you,
A kid's way of thinking...

I understood the value of being ordinary as I grew up,
One was required to be similar to be evaluated as within norms,
I asked my husband "when will we be normal?"
He said "we have never been so probably we will never be".

They say that difficulties are on the ones who can handle them,
And I say "those are the ones we know, the others have passed away",
I remember of a poem I have learned many years ago thinking about my special one,
Today my son CAN is in my soul and the place I want to go to is completely different...

I CAN NOT EXPLAIN

Would you hear my voice if I cried,
In my verses;
Can you touch
My tears, with your hands?

I did not know
That songs were so beautiful,
Words so insufficient
Before I got into this woe.

There is a place, I know;
It is possible to tell everything anything;
I am quite close, I hear it;
I can not explain.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.