Hoşgeldiniz / Welcome

Dünyama attığınız bu adımın size yanlız olmadığınızı hissettirmesi ümidiyle...
With the hope that the step you have taken into my world will make you feel you are not alone...

25 Nisan 2012 Çarşamba

Elim kolum bağlı / My hands are tied

Zaman geçiyor, elim kolum bağlı,
Tüm söylenenleri yapıyorum ama hedef hala çok uzak görünüyor,
Zaman geçiyor, sabrım tükeniyor,
Söylenenleri yapıyorum ama içim içimi yiyor...

Her başarını takdir ederken önüne sürekli yeni hedefler koyan bu kadını,
Büyüyüp herşeyi geride bıraktığında anlamanı umuyorum,
Ve onun seni ne çok sevdiğini hatırlamanı,
Hayatla baş edebilen mutlu bir insan olman tek dileğim...

Doğru yoldayız, zaman tanımalısın diyorlar,
Derin derin bir nefes alıyorum,
Olacak merak etme sadece denemeye devam et ve sabırlı ol diyorum,
Küçücüğüm CANım seni çok seviyorum.


Time goes by, my hands are tied,
I do all that is told but the finish line seems to be still too far ahead, 
Time goes by, my patience is wearing off,
I do all that is told but I worry too much...

I hope you will understand this women when you grow up and leave all this behind,
Who keeps putting new marks in front of you while appraising all your accomplishments,
And remember how much she loved you,
My only wish is for you to become a happy person who can cope with life...

They say we are on the right path, you should give more time,
I take a deep deep breath,
I say it will happen don't worry just keep trying and be patient,
My little one, my CAN I love you so much...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.