Hoşgeldiniz / Welcome

Dünyama attığınız bu adımın size yanlız olmadığınızı hissettirmesi ümidiyle...
With the hope that the step you have taken into my world will make you feel you are not alone...

30 Ocak 2012 Pazartesi

Fırtına / Storm

Dışarıda inanılmaz bir soğuk ve fırtana var. Benimse tek düşünebildiğim bebeğimin güvenli sıcak yatağında uyuduğu ve bu durumu korumam gerektiği. Bu mudur, budur hayat! Çok zor, çok karmaşık, çok ulaşılmaz geliyor insana ama bir o kadar da yalın aslında.

CANım, içimi rahatlatan meleğim benim,
Mis kokulum, tatlı tenlim, güler yüzlü çocuğum,
Gözlerimdeki yaş gururla mutluluktan aksın artık ne olur,
Sana olan aşkım sonsuz, sabrım sınırsız olsun bebeğim,
Seni hep seveceğim...

There is an unbelievable cold and storm outside. All I can think of is that my baby is safely sleeping in his warm bed and I have to preserve this state. Is that it, that's life! It seems too hard, too complicated, too unreachable to one, but it is that simple.

CAN, my relief angel,
Sweet fragrant, delicious skinned, smiling faced baby,
Let the tears in my eyes drop with pride for happiness,
Let my love for you be eternal, my patience be infinite,
I will always love you...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.