Hoşgeldiniz / Welcome

Dünyama attığınız bu adımın size yanlız olmadığınızı hissettirmesi ümidiyle...
With the hope that the step you have taken into my world will make you feel you are not alone...

18 Kasım 2011 Cuma

Umut / Hope

Hayat insanı hiç beklemediği noktalara taşıyabiliyor bazen veya belki de sıklıkla... Planlar yapıyoruz, öngörmeye ve hatta garanti altına almaya çalışıyoruz. Öyle de yapmalıyız, emekle yeşerir tüm fidanlar. Her zaman beklediğimiz gibi gelişmiyor olaylar ama umut etmek ve çabalamak elimizdeki en güçlü silah.


Bu satırları yazmaya başlamak konusunda epey tereddüt ettim. "Yapabilir miyim, yapmalı mıyım, kime ne faydası var?" diye düşünüp durdum bir süre, sonra paylaşmanın umuda olan katkısını hatırladım ve işte buradayım. Geçtiğimiz yolun zorluklarının aşılabilirliğini bilmek umarım birçoğuna umut olur. Ve umarım paylaşıldıkça azalır yükümüz.


Tüm annelere & babalara ama özellikle bebeği hayata tutunmak için çok savaşmak zorunda kalan tüm prematüre ailelerine merhaba... Bu sayfalarda sizlerle yaşadıklarımızı paylaşmayı ve hayatlarınızda bir ışık olmayı umuyorum. Seçme şansı olsa kimsenin çıkmayı seçmeyeceği bu uzun ve zor yolculukta vazgeçilmez bir hedef var, sağlıklı bir çocuk... 25 haftalık prematüre doğan benim CANım, benim aşkım, benim oğlum o benim hayatım...



Life can carry a person to unexpected points sometimes or maybe frequently... We make plans, we try to project and even safeguard. And we should do so, saplings leaf out with labor. Although events do not evolve as we expect all the time, to hope and to struggle are the most powerful weapons in hand.

I have doubted quite a lot about writing these lines. I kept thinking like "Can I do it, should I, who will benefit what so ever?" for a while, then I remembered the contribution of sharing to hope and here I am. I wish it will give hope to many to know that the difficulties of the road we have walked through are overcomable. And I trust our burden will lessen as shared.

Hello to all mothers and fathers, but mostly to families with premature babies who have had to fight so much to hang on to life... In these pages I hope to share what we are going through and be a light in your lives. Although it is one of the hardest and longest journeys that no one would take if it were arbitrary, there is also a goal you can not give up on, a healthy child... As a 25 weeker preemie my CAN, my love, my son is my life... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.